آشنايي با تور هاي لحظه آخري آشنايي با تور هاي لحظه آخري .

آشنايي با تور هاي لحظه آخري

تور كرواسي

كرواسي مجموعه اي زيبا و فوق العاده است كه يكي از كشور هاي منطقه بالكان است بدين ترتيب تور كرواسي يكي از تور هاي محبوب مين گردشگران مي باشد. در اين كشور از هر جاذبه اي را كه فكرش را مي كنيد نمونه اي زيبايي را در سفر با تور كرواسي در اين كشور خواهيد ديد كه از طبيعت زيبا و نفس گير گرفته تا تفريحات هيجان انگيز ، آثار معماري و تاريخي بي نظير ، غذا هاي دريايي خوشمزه و لذيذ و هزارن جاذبه هاي هنري ، فرهنگي و تاريخي وجود دارد كه كه در سفر با تور كرواسي دقيقه اي حوصلتان سر نمي رود. 
كشور كرواسي به شكل نعل اسب مي باشد كه از قسمت شمال با اتريش و مجارستان ، از قسمت جنوب و شرق با كشور هاي بوسني هرزگوين ، آلباني و صربستان و از قسمت غرب با كشور اسلوونيا هم مرز مي باشد. 
در قسمت شمال كرواسي داراي آب و هواي معتدل و قاره اي و قسمت مركزي و ارتفاعات آن داراي آب و هواي كوهستاني مي باشد. همچنين در قسمت ساحلي درياي آدرياتيك داراي آب و هواي معتدل مديترانه اي دارد. بهار و پايير در اين كشور داراي آب و هواي ملايم و قسمت شمالي و مركزي آن سرد و برفي مي باشد كه بهترين فصل تور كرواسي براي كساني كه به اسكي علاقه مند هستند مي باشد. اگر در سفر با تور كرواسي به دنبال سواحل شلوغ و كافه هاي پر هياهوي هستيد ماه هاي جولاي و آگوست بسيار مناسب مي باشد. همچنين فصل بهار يكي از فصل هاي مناسب براي سفر به تور كرواسي مي باشد كه با آب و هواي ملايم و مطبوع براي فعاليت هاي تفريحي مانند پياده روي ، دوچرخه سواري و بازديد از آثار تاريخي و فرهنگي مناسب مي باشد. در جنوب دالماسي هوا هوا در اواسط ماه خرداد گرم و براي شنا مناسب مي شود. 

تور لحظه آخري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۴۸:۲۵ توسط:فاطمه فتحي موضوع: